Ny TV tjo hooo

Är så djävulusiskt trött idag. Man kan bli det när man ränner i tv affärer. Men det är vad jag, barnen och Linus gjort idag. Letat och till slut efter mycket besluts ångest köpt en. Det blev en Samsung 50 tums tv och jag tror den kommer bli perfekt i mitt snart nytapetserade vardagsrum. Vet inte om jag nämnt det förut men hyresbostäder ska tapetsera om vardagsrum och mitt sovrum samt måla kök och hall. Snacka om tur. Valt både tapeter och färg själv hehehe (stor tjej nu) eee. Enda rum jag ska göra själv är att måla barnens hehe. Blir nog bra. Nog om detta. Tillbaks till tv:n. Gigantisk stor kartong så många fick hjälpa ig med deras stora bil. Hmm men dören gick inte att stänga så lilla jag fick sitta bak med 20 cm öppen dörr och kolla läget. Kan säga att det var skapligt kallt när vi väl var framme. Nu blir det snart ett snabbbad i kokande vatten efter det softa.

Ha det...




Kommentarer
Postat av: karin

shit du, stor låda:)

nu har min hjärna skärpt sig och jag sover normalt så nu får det fan inte komma saker i vägen.

man vill ju se hur du bor och snacka ikapp!

Jag skriver "bara" hemtenta nästa vecka, vill ses!!!

kram

2010-10-24 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0