Höstfin

Firade att all praktik är över och gjorde glasfibernaglar idag på Sussies styling. Sara gjorde samtidigt hehe. Jag gjorde ganska korta bara för att jag är ovan då jag bitit typ sen jag var tre år hehe. Jag är kanon nöjd med resultatet och det passade perfekt nu då vi ska skriva examensarbete i 10 veckor. Har typ gått och mallat mig hela dagen. Nu måste jag bara få fason på resten också. Mina händer ser gamla ut så nu har jag köpt krämer haha för att släta ut dem. Måste skärpa mig om jag inte vill se ut som en pensionär.
Nä nu blir det att gå ner i köket och lösa lite korsord haha. Pensionär jag sa ju det...

hej svejs......



Kommentarer
Postat av: karin

fint du:)

2010-10-22 @ 12:06:37
Postat av: Eagle5Blanco

Skönt att höra att praktiken har gått bra! Vill bara önska dig lycka till med dina 10v examensarbete. Fint att du har fixat naglarna. GIllar det!. Kram kram.

2010-10-22 @ 18:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0