10 rader längre på skiten. JIPPI

Hata är ett starkt ord som jag sällan eller aldrig använder. Men nu måste jag få skrika ut det. JAG HATAR EXAMENSARBETE. Jag tycker att det är det absolut tråkigaste under alla år på universitetet. Jag har gjort mina intervjuer sam transkriberat. Litteraturen ligger här så fint bredvid mig. Men ärligt.......Alla andra kanske tytcker det är spännande, intressant, användbart inte vet jag. Men jag vill ut och jobba nu. Det är det jag är bra på. Inte sitta hemma och rulla tummarna. Hoppas en bomb slår ner på universitetet och raderar ut all data om att vi ska göra detta.  MOahahahaha. TRÅKIGT.....................

Säger som Peter Wahlbeck. Bränn ner Ullared fast i stället BRÄNN ner UNIVERSITETET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0