Moootivation hallå.....

Någon som vet vart man kna hitta lite motivationen till att börja skriva på helvetes kartläggningen som jag fick U på eller varför inte den kritiska granskningen. Kan ju inte direkt påstå att den här kursen är rolig. Varför ska vi läsa samma sk som de som läser mot skolan. Gwaa blir galen. Jag skiter fullständigt i de olika strategier för hur man lär ut huvudräkning och så vidare. Jaja får ta tag i det bläää.

Ja annars börjar livet faktiskt se lite ljust ut. Min sol lyser fortfarande över mig och jag hoppas den stannar där ett tag. Det är så härligt att få känna sig glad och lycklig. Kanske är det vårkänslorna som tagit fart moahaha för det har man ju i allafall märkt av att man har hehe.

Nä dags att renskriva en föreläsning.

Tjo flöjt  and over and out

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ja du jag har inget behov av att läsa det ni gör i förskolan heller men det har jag fått läsa ändå, jag antar att dem vill att ni i förskolan ska ha koll på vad barnen ska lära sig sen. och dem vill att vi i skolan ska ha koll på vad barnen lärde sig innan dem kom till skolan. Jag tror det är så.

2010-05-11 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0