MI CORAZON LLORA

Betyder att mitt hjärta gråter. Det gör så ont. Jag önskar jag kunde berätta för hela världen. Men nej det går inte och nu står jag här som värsta förloraren. Hur fan kan det vara så. Allt var på topp. Som jag skrivit förut så började jag känna en inre frid. Jag började känna mig glad. Min egen lilla sol lyste över mig och gav mig styrka. Men den där förbannade mattan ska alltid dras undan när man står som stadigast. Nu står jag här med tårar i ögonen och kan inte i min vildaste fantasi förstå varför det blev så här.

NI som läser min blogg även om ni inte är många. Förstå en sak. Mitt yttre, alltså min spralliga, kaxiga sida speglar verkligen inte vem jag egentligen är. Även om ni inte tror det så är det bara ett skal för att skydda min känsliga sida. Så snälla döm mig inte innan ni lär känna mig. Det var nämligen vad som hände nu. Det gör verkligen ont när någon säger och tror att man är någon annan. Men fan vad jobbigt


Kommentarer
Postat av: Anneli

Gumman, hör av dig om du vill kram

2010-05-14 @ 12:30:07
Postat av: Mia

Låt ingen döma dig. Du är så fin, såväl inre som yttre skönhet! Sköt om dig. Kram

2010-05-14 @ 12:32:27
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anette

Vet precis vem du är :) Du vet var jag finns om du behöver prata! Va rädd om dig gumman!

Kramen

2010-05-14 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0