Allt går att lösa......

NU får det vara slut med självömkan och sorg och allt vad det är. Ingenting blir bättre för att man går omkring och är ledsen. Det löser inte problemen i alla fall. Allt går att lösa och så är det bara men det svåraste är att hitta motivationen till att faktiskt göra det. Nu är i allafall min hjärna trött på att älta och älta. Blir galen.
Ödet var inte på min sida haha den här gången.

Hoppas ni alla som läser har en trevlig lördag. Det har jag......Lyssnar på Los Kjarkas och bara är.

Över and out


Kommentarer
Postat av: Karin

genom att älta ( ett tag) och sörja läker man sig själv. Sedan kommer känslan av att det räcker och styrkan ( som jag vet att du har där inne) att ta sig upp växer. Du är en vacker själ, med ett yttre skal och ett inre jag, att bryta en vana känns tvärt omöjligt. Men det är inte det! Jag älskar dig kompis oavsett.

2010-05-16 @ 18:44:48
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0