Vill men ändå inte

Tänkte börja inlägget med att jag är så fruktansvärt nöjd med min VFU idag. Det gick klockrent och jag fick höra mycket positivt om mina insatset vid aktivitet och högläsning. Känner att jag verkligen behövde höra det med tanke på hur dålig motivation jag har just nu. Får en att kämpa lite extra. Ska dit i morgon också. Hoppas att det går lika bra då..

Men men snart är det dags för dansgruppen att åka på tävling. Jag har faktiskt börja få kalla fötter. Älskar att dansa och vill så gärna tävla men motivationen och kämpaglöden finns inte där längre. Dessutom är det fyra dagar vi ska vara borta. 4 dagar som kommer kantas av både fester och sena nätter. De som känner mig vet att jag inte festar vilket innebär att jag kommer känna mig rätt ensam där borta (Göteborg) Som sagt. Vill men ändå inte.

Vad ska jag göra???


Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag vet inte, så himla trixigt när man vill och ändå inte...

Vad härligt att vfu:n känns bra!!

kram

2010-03-05 @ 16:59:52
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0