Stort leende

Vilken underbar morgon. Trots regn och rusk så går jag omkring med största leendet och är hur glad som helst. Hoppas verkligen det håller i sig för det är en underbar känsla. Äntligen har jag fått tummen och börjat göra någonting som jag saknat i mitt liv. Vad det är säger jag senare men för mig betyder det mycket att inte vara den enda som inte kan. En person from the past är villig att hjälpa mig med detta haha. Min förhoopnning är att denna person ska se igenom den spralliga Jenny och ta fram den Jenny som kämpar och som vet att hon kan. Man lever bara en gång och då ska man ta vara på varje tillfälle till att lära sig något nytt. Jag kan om jag vill och jag duger som jag är. Allt från mig. Nu blir det kaffe och Plugg.......................




Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en fantastisk inställning. All styrka till dig!! Kram

2010-03-23 @ 11:37:54
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Karin

Gud va spännande! Och vilken vacker bild av dig!!

2010-03-23 @ 13:15:35
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0