Resultat: Två stygn

Nu sover de små liven och det ser så rofyllt ut. Önskar att jag också kunde sova eller rättare sagt somna. Men huvudet är fullt av tankar just nu. Olle ramlade på förskolan och slog upp läppen. Fick ett samtal från en pedagog att han var på vårdcentralen och eventuellt behövde sy. Slängde mig in i bilen. Tusen tankar snurrade. Visste ju inte hur allvarligt det var. Men i allafall när jag kom dit så satt lilla skruttlas med en papperstuss på munnen och såg så liten ut. Vi fick vänta en stund innan doktorn kom och de bedömde att han skulle behöva sy. Han var så tapper. När han fick sprutan i kinden så grät han och jag med så jag var tuvngen att vända bort ansiktet. Han fick sy två stygn och efteråt var han så trött. Blev en massa glass hemma och mormor åkte och köpte en serietidning åt honom. Jaja nog för idag. slutet gott allting gott och nu ska jag gå och äta chips...........


Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars liten! Hoppas att han har repat sig bra efter incidenten.

Godnatt!

2010-03-16 @ 00:12:53
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Karin

Det enda braiga med att skada sig, man får glass och serietidning:)

2010-03-16 @ 17:31:54
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0