Huvudvärk

Sitter just nu med stans huvudvärk och tycker synd om mig själv (som jag alltid gör). Ska strax gå till mor och far för ett skönhetsbad. Har inget vartmvatten hemma och blir galen. Efter diskussion med tränaren Giovanna har jag kommit fram till att jag ska med på tävlingen. Har kämpat så hårt för det här och hon tror att jag kommer att ångra mig om jag backar nu. Hon sa att jag har allt som krävs, karisma, utstrålning med mera. Känns jättekul att höra och sporrade mig faktiskt på sista träningen. Nu blir det till att köra järnet sista veckorna. Tjo hoo....

Idag riktig slappardag. Försökte plugga lite men sov så dåligt natten som var och hade huvudvärk redan när jag vaknade. Resterande dagar blir att ta sig i kragen. VFU:n har också gått bra. Vägledaren och jag kommer kanonbra överens. Hon ställer frågor ibland så att man verkligen får tänka till gällande sina övningar och sånt. det gillar jag, när hjärnan får arbeta. Ok sista uppgiften fick jag avbryta efter endast 5 min. Jag satte mig själv i en återvändsgränd och kom inte ut. Såg inte det som ett misslyckande då uppgiften var ny både för mig och barnen. En erfarenhet att reflektera över. Hur kan jag göra nästa gång? Hehe men kul var det. Kaninjävel och kantarellpaj

Men nu drar jag till badet.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas huvudvärken släpper!!! Men du :) jag tror fortfarande att du behöver dricka vatten...kaffe och läsk drar asmycket vätska ur kroppen.

kram

2010-03-10 @ 11:39:26
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0