Saknad och längtan......

Vet inte riktigt var jag ska börja. Något måste hända snart annars blir jag galen. Så här kan det inte fortsätta för det kommer ta kål på mig och det kommer sluta med bitterhet. Jag känner sån otrolig saknad och längtan efter kärlek och frihet. Att få göra mina egna saker med och utan barn. Blir galen på allt det här. Sliter mitt hår och vet inte vart jag ska ta vägen. Tycker synd om mig själv vilket man inte ska göra utan istället ta tag i sakerna. Det kommer AAAAA

Jaja förutom min deppighet har jag gjort en del trevliga saker på sistone förutom att sitta och längta haha.

Torsdag 17/6
Träffade Carro och hennes son på stan. Mycket trevlig. Käka mat och snacka en himla massa skit haha. Träffade även min Anette när hon var på väg till frissan. Har saknat henne massor.

Fredag 18/6
Jobbade tjo hooo. Mycket skoj. Ledsen på kvällen för jag saknade....... ja det ni hehe

Idag lördag
Uppe tidigt och vrålstäda. Skoj, näää. Elin kom med sina barn på fika mycket trevligt och vi hade en hel del att prata om. De skulle i väg på ett ärende men vi bestämde att de skulle komma senare och äta med oss viljket ar mycket uppskattat då barnen kunde leka mer. Toppen kväll och slapp tänka så mycket. Men nu har de åkt och jag är tillbaka med mina demoner. Funderar på att ringa loco så jag blir lugn. hehehe

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Karin

Du kan! Det kommer säkerligen inte bli lätt, men du är redan medveten om hur du inte vill att det ska vara. Var inte för hård mot dig själv, var snäll mot dig själv!

Tänker på dig och hejar på för att saker bli bättre.

stor kram

2010-06-19 @ 22:51:11
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0