Kungligt bröllop och snart Eclipse. Tjo hooo

Tönten is back. Bröllopet mellan kronprinsessan Victoria och Daniel var så underbart vackert i går. Lilla jag satt med tårar i ögonen först när hon kom in i kyrkan och sen när de sa ja till varandra. Därefter var tv.N på hela kvällen och titta som tätt slank jag in och fick se små glimtar av de turturduvorna. Bröllopstårtan var gigantiskt hög men såg god ut. Men bäst var Daniels tal. Fan va jag lipa och det tror jag fler gjorde. Så vackert.......
Jag sa ju att jag var tönt haha. Nog om detta

Karin snart är det dags för Eclipse. Wohooo Biljetterna ligger och väntar här hemma. Bara vi slipper köpa en kärleksmeny den här gången hahaha

Over and out



Kommentarer
Postat av: Kakan

Tjoho...

satt faktiskt och tänkte på eclipse nyss och att det är 9 dar kvar...och man börjar allt få lite pirr fast samtidigt lär man ju få vänta på upplösningen då bok fyra ska bli två filmer. tack för den väntan liksom...det är väl bara att placera ut vampyrerna på ett fält och sen nån mystisk unge med kraft på Jakobs rygg...oops hoppas jag inte sagt för mycket för det övriga läsare! Miss u friend

2010-06-21 @ 20:44:21
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0