Biljäveln

Är så jävla trött på allt just nu. Alltid ska det hända något som absolut inte är till min fördel hehe. Nu får det allt ta och vända. Hallååååå lyckan var är du? Grrr.....
I går starta inte biljäveln. Helt död och jag kan säga så här. Jag var inte hemma på tomten precis för då hade jag fan inte brytt mig. Jaja. Hur vi än försökte (startkablar, rulla i gång) så fungerade inget. Vad gör man.. Grinar lite inombords sen ringer man bilbärgning (assistancekåren, jour) för lite hjälp. Det tog emot för man har ju hört att det kan bli rätt så dyrt hehe. Men när fan kom så tog det honom 1 minut att starta biljäveln. de hade lite starkare grejer än ett vanligt bilbatteri att ta till. Men skitsamma. I gång kom den sen var det bara att åka raka vägen till bilverkstad. Var lite skraj för hade jag fått motorstopp eller annat så hade jag inte fått igång igen.


Fan hatar bilar, hatar allt för tillfället.

Nu ska jag gå o dra något gammalt över mig

Bajs bajs nä jag menar over and out

Kommentarer
Postat av: karin

Det kanske var bättre förr som våra föräldrar säger. Man gick flera kilometer till skolan varje dag och visste inget annat. teknikens under or not.

ses på onsdag:)

2010-06-28 @ 18:46:18
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0