Helt jävla Underbar

Jag pratar förstås om filmen Eclipse som jag och Sawbuddy såg i går. Absolut den bästa hitills. I en scen satt jag med tårar i ögonen och en klump i magen.. Så vackert. mer säger jag inte. Bästa på hela kvällen var när en på vår rad hosta eller satt i halsen. Det lät så himla kul och jag och Sawbuddy garva nästan ihjäl oss hehe. Den här är för dig Saw. Bara du förstår voff voff haha ni andra får se filmen hehehehe

Men ärligt vad jag hade längtat till detta. Jag erkänner jag är nörd. Bara älskar kärleksstoryn..... Hade scvårt att släppa tankarna på filmen efter aaaaa


Kommentarer
Postat av: Kakan

Ja helt fantastisk var den!!!! och så jäkla kul med hosten och voffen:)

2010-07-06 @ 18:34:02
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0