Tidsfördriv då är listor bra

Säger bara en sak. Jenny, barn och bussar går inte ihop. Har nog aldrig varit så här trött på mycket länge. gwaaaa

För att pigga upp mig ska jag fördriva tiden med listor som jag älskar. Denna hittade jag på Lindas blogg

Favoritcafé: Ja du Cafe.com
Favorittidning: Veckans nu
Favoritplagg i garderoben just nu: Min noppriga fleece. Perfekt när det är kallt
Byter gärna garderob med: En tjej i dansgruppen som alltiod klär sig så grymt snygg
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: vet inte
Mitt rum kan beskrivas som: Har ett hus och det är en enda röra
Mig själv med tre ord: omtänksam, tänkare, känslig
Jag tränar: Boliviansk folkdans och så äter jag chips för att träna käften
Jag ville bli när jag var liten: Hmm vågar knappt säga men jag ville bli strippa när jag va liten
Nu vill jag bli: Helst polis men det blev andravalet som förskolelärare
Humör just nu: Ledsen och fundersam
Är det nåt du absolut inte äter: Skaldjur
Hur många kuddar sover du med: Två
Morgon- eller nattmänniska: Kvällsmänniska
Sparare eller slösare: Något mitt emellan
Bästa film: Just nu är det New Moon
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har två men kan tänka mig en tredje någon gång
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: mycket och överallt
Största svaghet: Att jag alltid skämtar, men det är för att jag är osäker tror jag
Det här är jag bra på: haha dansa och brodera
Chips, morötter eller godis? Morötter haha nu ljög ja. Chips förstås
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : nått mellanting. halvrent stökigt typ hehe
Kaffe, te eller inget? KAFFFFFEEEEE
Har du en besatthet? Skor. Köper och har hur många som helst men använder dem aldrig. Men min samling är jag rätt stolt över måste bara få tummer ur och börja använda


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe det är ett bra tidsfördriv jaa ;P

2010-01-18 @ 12:17:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0