Migrän................................................

Tycker lite synd om mig själv just nu. Migrän så det känns som om hela hjärnan ska trilla ur. Sovit dåligt i natt och har knaprat piller. Köpte precis Eeze nässpray mot migrän. Har provat den förut och då hjälpte den inte. skiten åkte ner i halsen så jag fick spy. Men allt är värt en andra chans.

Undrar varför jag får migrän så ofta. Kan det vara att jag dricker för mycket kaffe? För lite vatten? Sover dåligt? eller äter för mycket skräp? Kanske allt detta.

Nog om detta.

Ska vila....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ireth Design

Hej Jenny!

Ursäkta att jag inte svarat när du skrivit i min gästbok, har missat att kolla den på ett tag. Om du hör av dej till min mail [email protected] så kan vi prata mer om vad du va intresserad av för smycken.



MvH Marina

2010-01-29 @ 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0