Jaha, då var man ett år äldre....

Tjo ho!!! Nui är man 28 år gammal...  Fyllde ju i går.. En rynka till vid ögonen. Kan året ha börjat bättre haha. Nä vars inte så farligt faktiskt buhu buhu (fan har åldersnoja ju). Hade i allafall en kanondag igår. En av de bästa födelsedagarna på länge..

Först frukost och paket på sängen av Linus och kidsen. Sen gick kidsen ner och väckte Karin (Saw)  lite bryskt. Hon kom på fredagskvällen och vi käka tacos och sedan satt vi och jäste med chips i soffan. Skönt för jag var helt slut. Men åter till the birthday... Innan gästerna kom stod handling på listan och även ett besök på mcdonalds haha. Skjutsade hem Karin så hon slapp stå och bli ispinne -20 ute för bövelen.

Mor, far och syster kom 13.30 och jag fick jättefina presenter. Bland annat pengar, väska och parfym. Tårta och bullar slank raskt ner i magarna hehe. Min andra syster med familj kom lite senare. Mycket skoj för vi snacka en himla massa skit hehe. Kändes som att vi var bästisar på nytt.

Något som fascinerade mig var alla som grattade på facebook. Kul med mycket inlägg så inte för den delen. men rätt så komiskt att människor man inte pratat med på typ tio år skriver "grattis hjärtat du är bäst" och såna saker. Ja för jag är ju deras hjärta när vi hatade varandra senast vi sågs hehe.

Robinson på kvällen. Jag satt på helspänn och hade nästan tårar i ögonen av nervositet. Jag hejade så mycket på Hans att jag skuttade runt som värsta haren i vardagsrummet. Skrek järnet när han vann. Äntligen en värdig vinnare. SKIT PÅ DIG PAKT JIMMY: DU FÖRLORADE...

Nä nu är det lite bokläsning som gäller innan det är dags för ungarna att gå på kalas och jag ska till dansen...

Over and out


HANS. Du knäckte alla..

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej. din blogg var fin... :) kolla gärna in min och följ mig via bloglovin... hör gärna av dig om du lägger till mig, för jag lägger gärna till dig också! =) kram

2010-01-31 @ 16:19:58
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/
Postat av: Karin

ingen fara, de väckte mig inte alls bryskt utan tassade in på sina 4 fötter och viskade : Karin....

Du har fina kids:)

Och kramen från Olle var inte dum den:)

Va bra att du hade en fin födelsedag!

kram

2010-02-01 @ 18:21:56
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0