Fuerza

Trött men lycklig sitter jag här med leende upp till öronen. Ont i kroppen också det får jag inte glömma hehe. I morse gick jag tipspromenad med mamma och gänget. Drog två snowracer med barn på så jag var skapligt trött när jag kom hem hehe. Men det jag ler och är så lycklig över är att dansträningen gick så otroligt bra idag. Jag gav allt jag hade för att klara vissa steg och jag tyckte själv att jag dansade med fuerza (styrka). Fortsätter vi så här kan det nog gå bra. Behöver träna på synket också. coolt om vi skulle vara lika synkade som dansarna i Lord of the dance hahaha.

Nä nu ska jag trycka i mig en pizza och lite senare blir det JOhan Falk på tv.....


Over and out

Kommentarer
Postat av: Kakan

schyst och härligt!!!

bra ord också...

2010-01-24 @ 19:32:37
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0