Arg

Idag är mitt tålamod inte att leka med. Hela dagen har datorn knäppat sig så alla saker jag gjort har tagit sååå lång tid. Det tog tre timmar att ladda upp 135 kort till Fuji och flera gånger blev det internet fel så jag fick börja om. Datorn höll på att ryka då. Skam den som ger sig hehe. NU är det satans korten där i allafall. Och snurrig i huvudet är jag också för efter det har jag suttit och gjort olika mappar till ungefär 4 tusen kort. Nu blir de lättare att hitta och jag ska fortsätta så. Nästan pinsamt att ha sån oordning på datan hehe.

Im morgon bär det av till Sollentuna och Linus bror. Vi ska ut på lite geocaching och så sover vi över där. Ska bli skoj. NU säger jag natten för idag.

Over and out


BTW
177 dagar kvar till premiären av Eclipse  (Längtar)


Kommentarer
Postat av: Kakan

datorer som krånglar, garderober som vägrar vara stängda och skrikande tonåringar är så jävla jobbigt!

2010-01-04 @ 12:12:07
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0