Saw 6

Tjo ho allihopa!
Har haft en helt underbar dag idag och bättre kommer den bli hehe. Ska snart bege mig ner i vardagsrummet och se SAW 6 alldeles ensam. Erkänner att jag faktiskt är lite skraj hehe men ingen vill ju se den med mig. Otäckt är också att jag måste gå ut i jordkällaren för att hämta läsken. Fy farao. Men nog om detta nu.
Jo dagen har varit knaonbra och lärorik för att jag spenderade hela förmiddagen på Olles och Tuvas förskola och diskuterade lite kring språkutveckling. Det känns lite som om bitarna sakta men säkert börjar falla på plats. Jag ljög men lite känns det så. Passade på att testa en övning som jag ska ha på min vfu nästa vecka. Gick sådär men går alltid att justera. Börjar få pytteliten motivation nu. Måste verkligen skärpa mig annars går det åt skogen.
Att jag är gladare beror nog också på att situationen hemma börjar bli bättre. Fick sig en rejäl tankeställare för två veckor sedan vilket bara lett till det bättre. Så nu blir det att tuta och köra och se framåt och vara glada.

Nu går jag och ser på otäcksheter.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0