Ja ser det töar, det var väl roligt......

Jag överlevde gårdagens Saw film. Satt med kudde tryckt mot magen som tröst haha. Nä men den var skaplig faktiskt. 3:an och 5:an är mycket otäckare.

Tö ute idag. Ska man vara glad eller ledsen hmm. Alltså jag gillar snö och att vara ute i snön men jag tycker nog att det får räcka. Tö är väl inte det roligaste, blött och slaskigt. Usch Tänk om man bara kunde trolla bort snön istället så att vi slapp slasket haha.

Storshopping på maxi efter att jag hämtat kidsen. De fick välja några böcker var och så köpte vi lite gott till kvällen. Olle blev överlycklig över en bok han valde som heter "så fungerar det" Han sa att det var en uppfinnar bok. Jag sa inte emot. Mcdonalds innan vi åkte hem. Big tasty såååååå god.

Men nu är det snart Let´s dance. kan väl inte säga att det tillhör favorit programmet men finns ju inget annat förutom OS.

Behöver smakråd. Vad tycker ni om den här klänningen. Vill ha



Kommentarer
Postat av: Karin

Den var snygg, eller är snygg :)

2010-02-27 @ 09:59:47
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Anneli

Den är snygg skulle passa dig

kram

2010-02-27 @ 15:36:33
Postat av: Annelie

Hej!

Nu var det längesen jag tittade in till dig, datorn vår har strulat så vi har inte kommit ut på nätet på veckor.

Kram

2010-02-28 @ 11:34:38
URL: http://bjornhonanstavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja tack!

Är supernöjd! :-)

2010-03-01 @ 18:15:02
URL: http://bjornhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0