Bröllopsfotografen

Idag har jag gått omkring som en jävla istapp hela dagen. Började i morse när jag såg termometern och den visade -26C. Höll på att smälla av och tänkte att nu får det vara nog med kyla. Blir galen för när det är så hät kallt kan man ju för farao inte vara ute. Men nog om detta nu.
Lugn helg för jag har inte varit hemma. Behövde vara själv och tycka synd om mig själv och sånt är man ju bra på nu hehe. Igår var det dans och det gick väl inte som jag ville. Hatar rörelser där man ska anspela på sin sexighet. Känns svårt att tvinga fram de känslorna utan det måste komma automatisk när man hör musiken. Kändes bara konstlat och fult i går. Blir galen. Tävlingen är snart och jag måste börja kämpa nu.....
Jaja...
På kvällen såg jag filmen Bröllopsfotografen. Fick hem den i fredags från Home. Hade ganska höga förväntningar på den men blev grymt besviken efter att ha sett den.
Någon av er som sett den och i så fall vad tyckte ni?

Nu är det snart soffan dags så jag säger som jag alltid brukar....

Over and out




Kommentarer
Postat av: Gabriella

såg den filmen på bio i julas, dock så fick jag inte se allt, för det satt en jävla jobbig dejt o skulle hångla hela filmen -_-

2010-02-22 @ 22:05:24
Postat av: Karin

ja jag vågar inte se den för jag har förväntningar höga som torn.

kram

2010-02-23 @ 12:36:41
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0