Vampyrerna suger

Såg jag på bio med sawbuddy igår. Så dåligt bra. Jag skrattade hela tiden, kanske mest för att vi var äldst i hela salongen haha. Kul att träffa my buddy i allafall.

Idag:
Har jag kämpat så in i helvete med mitt Life History paper men är skiten äntligen klart. Hoppas bara att läraren tycker det duger också grrr.

Är asarg för att jag inte fått veta om jag blivit godkänd på min kritiska granskning. Dessutom vill jag ha tenta resultatet med...... Fan för sega lärare.

Tröstade mig med lite shopping förut hmmm om man ens kan kalla det shopping. (en scarf och skapligt snygg tröja) Ska ha det i morgon när jag far till Stockholm på konsert.
 LÄNGTAR...........

Nä nu blir det bad, sen tv sen läsa min asbraiga bok jag fick hem idag. tack Carro än en gång för tipset haha "Dumpa honom- Han vill faktiskt inte ha dig" Nu ryker skiten haha


Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt va vacker du är..har du nån msn?

2010-08-28 @ 08:26:47
Postat av: Kakan

Hur var konserten? Bra? dåligt bra?

stor kram från kamelen

2010-08-29 @ 20:55:49
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0