Dumpa honom...... hehe

Känner mig helt slut...... sliten och orkelös. Började nya kursen i går "En skola, förskola för alla" Låter ju kul men hur mycket som helst att göra. Jag som inte hade läst studiehandledningen innan upplevde kursintrot som mycket rörigt hehe. I vanlig ordning får jag skylla mig själv. Idag var jag och Sara i skolan och kopierad från alla böcker vi skulle ha. Blev en hel del faktiskt, men det är himla skönt att allt är fixat. Nu är det bara att tuta och köra.....
O vad motivationen kom snabbt, näääää

Jaja efter allt kopierade blev det lite shopping. Snygga skor med kilklack, höga stövlar med kilklack, tofflor till praktiken och sen en ansiktskräm tjoo hooo. Fick även hem min klänning som jag köpt på Nelly. Ska prova den snart hehe

Oj då... fick precis höra talas om en bra bok jag måste köpa. Tack Caroline för tipset. Nu blir det till att beställa den. Den heter dumpa honom - han vill faktiskt inte ha dig. Verkar skit bra när hon berätta hehe

Nä nu måste jag gå tjo hejjjj 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Alla tjejer borde läsa den !!

hehhe

2010-08-24 @ 21:11:49
URL: http://mylifecaroline.blogspot.com/
Postat av: Karin

Hahahaha ansiktkräm igen??!! Du är för härlig du, kul med bio på torsdag!!!!!!!

2010-08-25 @ 09:43:00
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0