Tipspromenad är kul

Fortfarande ingen motivation vad gälller läsandet av helvetesboken. Förstår inte hur jag ska hinna skriva sammanfattningen till onsdag. Skjuter och skjuter på det men nu måste jag ta mig i kragen. Fast fan jag fattar ju inte vad den handlar om hehe.

Har varit en skapligt lugn helg förutom att jag åkte på att laga middag i lördags. Det är ovanligt ska ni veta. Det är sällan jag lagar mat och dra mig baklänges så blev det bra. Jag kan ju bara jag vill hehe. Ungarna klippte sig också i lördags. (Hos frisör) Tuva väldigt kort. De puffade upp det så hon såg ut som en liten mormor när hon var färdig hehe. Hon blev så söt. När vi kom hem så sa hon att hon hade Karin frisyr hehe. Det du Karin..... Olle han blev också korthårig och så fick han rosa färg i håret. Mina skruttar...

Idag gick jag och Tuva tipspromenad i Vrinneviskogen på morgonen. Släkten brukar träffas där varje söndag och gå och idag kände jag för att joina dem. Tuva var riktigt duktig. Trodde aldrig hon skulle gå hela vägen men det gjorde hon. 3,5 kilometer. Ja det är inte klokt, den som var trött var jag haha. Men jag är ju gammal också.

Linus och hans kompis Rolle började lägga tak på eftermiddagen. Såg otäckt ut där de skena så högt upp. Mamma kom och hjälpte till med barnen för jag var tvungen att åka tillbaka till Vrinneviskogen. Vi skulle få information angående morgondagen då vi ska vara workshops värdar. Ska bli sååå kul.

En snabbis till dansen. De tränande inför kultrunatten som är nästa vecka. Jag gick med en gång. Hade ingen ro i kroppen. Tänkte på sammanfattningen som måste skrivas hehe. Vilken fjompe jag är hehe.

Nä nu är det kaffedags innan niofilmen börjar.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Kakan

usch ja haha de ska alltid puffa upp håret ( oftast luggen ) och ha sig haha. vilken film valde du? som söndagsunderhållning alltså.

Jag får nog snart hem hyrfilmen the strangers då får vi glo...hoppas den är klingfri!

kram

2009-09-21 @ 15:53:03
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0