Såå trött

Idag har jag varit så fruktansvärt trött. Får skylla mig själv givetvis för jag låg och läste till klockan 02.00 natten som var. Svårt att slita mig när något är bra. Hade min första vfu dag idag och det kändes inte så kul att komma dit gäspandes hehe. Kanonkul att träffa alla igen, synd att det bara är 5 dagar vi ska vara ute på praktik.

Efter att ha åkt och hämtat ungarna på förskolan så åkte vi till maxi och köpte en present till Karin (inflyttningspresent). Säger inte vad det är men det har med twilight att göra haha. Beställde Happy Meal till kidsen i driven och sen åkte vi hem till Karin för att lämna men också för att se nya lägenheten. Så stor och rymlig. Avis. Tror hon blev glad, men jag skämdes när jag gav hehe. I och för sig så visste hon nog redan vad det var innan hon öppna för Tuva och Olle bara råkade säga typ tio gånger haha.

Nog om detta nu. Ska se lite repriser av våra bästa år innan jag ska lägga mig.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

I am happy!

so dont worry...be happy

2009-09-26 @ 10:38:18
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0