Hemma igen...

och det är så skönt. Har varit kanonkul att vandra vid omberg men jag har ont typ överallt. Det är första gången jag burit så tung packning. I går gick vi ca en mil och idag 8 km. Imponerad av mig själv hehe. Att sova ute i vindskydd gick bra men det var för j...a kallt + att det blåste storm och regna haha. Såg nog ut som en köttbulle där jag låg och tryckte i min sovsäck. Skulle gärna göra om denna vandring fast med lättare packning, sååå underbar natur.....

NU till min twilight friend Karin. Karin kolla in dessa poster och säg att du också längtar till den 20 nov lika mycket soom jag haha.

Nä nu är det dags för en stor kopp kaffe. See u

Over and out


Cullens





Volturi





Varulvarna


Kommentarer
Postat av: Kakan

Ja jävlar ja! Ursäkta fjortis men fan va attraktivt!

2009-09-30 @ 18:12:43
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0