Helt slut

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Har fått höra några gånger att jag är dålig på att uppdatera. Om någon läser så lovar jag att skärpa mig. Hmm och hur många gånger har jag inte sagt det hehe. Idag hade vi det där helvetes seminariumet som jag gått och gruvat mig för så länge. Boken som vi i gruppen diskuterade kring tillsammans med handledare var utomhusdidaktik. Ddet gick bättre än vad jag trodde det skulle göra för jag öppnade i alla fall käften mer än en gång och det ska ni veta är ovanligt. Men så var det pappret som skulle lämnas in till handledaren. Efter varje kapitel skulle man sammanfatta en kort text + egna tankar. I boken var 11 kapitel och allt skulle rymmas på 5 A4. Satt till 00.00 i går och kämpade med texten. Är så självkritisk mot mig själv och blir aldrig nöjd. Får se vad han säger nu blääää. Eftre skolan skulle jag hälsat på en bekant men hon ringde avboka precis när jag skulle dit. Klagade inte för det utan slängde mig hem och bara slängde mig i soffan. Kapitalt slut. Måste ha varit stressen som släppte. Mådde inte alls bra. Mamma tyckte lite synd om mig så hon gjorde korvstroganoff åt oss. Hon är för gullig. Puss mamma....
Nu ska det bli lite borderi innan jag lägger mig. Det är det skönaste som finns att slå sig ner i soffan med broderiet. Ska visa bilder någon gång på allt jag gjort. Ni blir impade tro mig. Det är inte många som tror mig när jag säger att jag broderar haha. Låter som att jag är värsta gamla tanten haha.

Men natti på er...


Over and out


Gruppfoto Bolivia kommittén. Massor som saknas






Getåsprickan - On the top. Här har vi lagt en cache hehe




Våra bästa år. Bästa serien som jag följt i snart 6 år. Dagligen hehe

Kommentarer
Postat av: carro

Jag tyckte du var riktigt duktig på seminariet. =) Var oxå helt slut, tror man gick o spännde sig inför detta.. men nu är det över. JIppi!! =)

Kram

2009-09-09 @ 07:44:28
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0