Ge blod är bra

Fick precis ett samtal från en av mina närmaste vänners man. För det första blev jag helt chockad av att det var han på andra sidan luren. Tänkte att va fan ringer han till mig för. Sen berättade han att min väninna ligger på intensiven. Komplikationer efter en operation. Fy fan vad rädd jag blev. Fick hjärtat i halsgropen. Skulle något hända så vet jag inte vad jag skulle göra. Otäckt. Besök orkar hon inte med, eller får väl inte ens ta emot från icke släktingar så det blir till att tänka på henne hemma. Puss gumman...... Tänker på dig......

Själv är jag lite halv yr i huvudet. Gav blod i dag för första gången sedan 2003. Satt spänd som en fiolsträng under hela tappningen och kunde knappt andas. Sen sa jag att jag hade ätit mer än vad jag hade gjort till dom. Får skylla mig själv att jag var helt slut efter. Känner att jag gjort en bra gärning i allafall och kommer fortsätta att ge nästa gång de kallar mig.

På dan hade vi uteaktiviteter i folkparken. Hmm mycket skoj. Vi fick stå och prata med träd. Ja ni hörde rätt. PRATA med träd haha. Undrar vad de förbipasserande tänkte. Tänkte väl att vi hade rymt från dårhuset hehe.

Jaja nu blir det lite våra bästa år innan det är dags för lite läsning.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Oh vad roligt att du gillade den =D Nu blev jag glad^^

2009-09-16 @ 08:06:12
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0