Fanny

Kulturnatt i går. Hade planer på att gå och titta på Karin som skulle sjunga i hörsalen. Blev det så, Nej. Någon här hemma satte stopp för det på grund av att han trodde jag skulle träffa någon annan. Så sjukt. Arg som ett bi roade jag mig resten av kvällen med att läsa. Mycket roligt, ja roligare än att umgås.

Idag gick vi tipspromenad i skogen. Hela familjen var med och Olle och Tuva turades om att gå med Fanny (min mosters hund). Snabb fika efteråt och sen snabbt till maxi för att handla lite. Ska ju vandra vid Omberg i morgon och på tisdag (sova ute hehe) och då behövs frulle och annat gott. Undrar vad som kommer hända med min Farm på farmville när jag ska vara borta så länge haha. Kommer att sakna ungarna och min kära bok som jag knappt kan slita mig i från. Nog om detta. Måste packa och sen blir kaffe till Playa del sol som börjar i dag tjo hooooo

54 dagar kvar till New moon premiären hehehehe


Tuva och Fanny




Olle och Fanny

Kommentarer
Postat av: Kakan

Gud va synd...jag spanade lite på dig under mitt nervösa framträdande, men det var bara sura tanter man såg. hoppas omberg är toppen!

2009-09-28 @ 20:07:26
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0