Tröööötttt

Sitter här helt slut i huvudet. Förbereder mig inför morgondagens övning på praktiken i morgon. Det har blivit en himla massa klippande och klistrande men nu tror jag att jag fått ihop det. Barnen ska ha fruktstund ute istället för inne. Nu har en elak pirat vid namn blåskägg tagit frukten och gömt den någonstans på gården och för att hitta den måste de göra olika övningar. Har försökt få med både lite matematik och motorik. Några av de sinnen de ska få öva på är visuella , vestibulära och auditiva. Kartan som jag gjort hehe blev rätt så bra men det tog såå lång tid att bränna kanterna runt så den skulle se gammal ut haha. Nä sjutton gubbar. Här har jag inte tid att sitta mer. Måste ha kaffe......

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0