Skrattar sönder mig..... näää

Toppendag i skolan...... eller nu ljuger jag faktiskt. Fruktansvärt tråkig och oinspirerande. Hade ett allvarligt snack med vår lärare/mentor om jag skulle göra om detta projekt. Funderade på det, men jag vet inte. Nä fan nu ska jag rycka upp mig, ta en kopp kaffe och slänga på mitt falska leende och hoppas att morgondagen blir rolig hahaha. Kom på en sak. Det absolut roligaste som finns är väl när man ser i smyg att folk tittar menande på varandra när man sagt något. Det skrattar jag högt och rått åt moahaha. Bryr mig inte för fem öre om någon längre. Funderar på att bli större egoist än vad jag redan är. Hmmm går det.....

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är inte egoist!

Det finns så mycket falskhet i världen...du är inte en av dem!

Viktigt att du lyssnar på inre rösten...vill du göra om så gör det.

kram

2009-10-19 @ 20:08:59
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0