Midnattsvisning 19 nov

Otroligt dålig på uppdatering. Inte för att det är så många som läser haha men ändå. Ska sammanfatta i korthet hmm.

Onsdag: Gårdsprojekt redovisnig. Det gick bra. Var inte ett dugg nervös innan men när jag skulle börja så skaka min hand så mycket att jag nästan tappa korten jag höll i. Enda komplettering vi fick var att vi glömt skriva namn, grupp och kurs på första sidan haha. Man kan ju inte tänka på allt. Karin fick tag i biljetter till midnattsvisningen av New Moon den 19 nov. Fan vad kul det ska bli. Börjar 21.00 med att se första filmen "twilight" och sen vid 00.00 börjar New Moon. Garva som bara den när hon messade om det. Funderar på om jag ska klä ut mig så att ingen känner igen mig. Lite pinsamt är det ju att gå med alla småbarn haha. Men som en vis kvinna sa en gång "Man lever bara en gång" 

Torsdag: Praktik hela dan. Alltid lika kul att komma dit. Gillar alla ungar så mycket. Helt underbara. Det kom fram en liten flicka från en annan avdelning än den jag är på och hon slängde sig om halsen på mig. Då blev jag lite smått rörd. Kvällen: Efter ett samtal snurrade många tankar runt i huvudet. (Loco) Mina delmål känns så obetydliga för det känns som att jag inte kommer att nå fram till mitt huvudmål. Det skulle krossa mitt hjärta. Men jag ska kämpa. Ska inte ge upp. Jag får inte. Haha mitt första mål är ju att sluta bita på naglarna, först när de är fina och (detta kämpar jag med) jag kan fatta att bröst inte är allt först då kan jag tycka om mig själv och tro på mig själv som kvinna. Hmm konstigt det lät men så är det. Behöver inte större bröst för att någon ska älska mig och se mig som kvinna haha.

Fredag: Inte så mycket att skriva än. Tog en kaffe på morgonen (som alltid) Ska med Olle till doktorn senare. Kul nä.... funderar på att ringa en fotograf och ta svartvita bilder efter att jag blivit sminkad. Får se.....

Nä plikten kallar.

Over and out

     


Kommentarer
Postat av: Kakan

Tro på sig själv är en övningssak...blir man nånsin klar tro?! Nä trodde väl inte det.

kramar

/ Trötter

2009-10-23 @ 17:21:37
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0