En vanlig dag.....

Känner mig så trött och seg. En blandning av det dåliga vädret som varit idag och att jag varit uppe till 00.00 varje natt och läst. Får helt enkelt skylla mig själv. Men som sagt svårt att slita sig när jag läser något bra.

Idag träffades vi i gruppen och gjorde studiebesök på olika förskolor. Vi ska hålla på med ett gårdsprojekt (hm inte kul) Den förskola vi valde tycker jag har stora potential att bli väldigt fin. Nog om detta nu....

Fick också respons av läraren som läste min sammanfattning på en bok jag läst. Blev jätteglad för hon skrev mycket positivt som verkligen behövdes höras nu när motivationen inte är på topp. Fick lite skollust igen hehe. Att man kan bli så glad för så lite hmm märkligt.

Nä men nu är det dags att lägga sig och slappa i soffan tills det blir dags för criminal minds. Funderar på att poppa popcorn också men är lite lat. jaja

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0