Award

Så har man blivit utmanad. Hmm Jag har fått en award från Anneli, vilket innebär att jag ska berätta 10 saker om mig själv. Kan inte vara så mycket som ingen annan redan vet men ok här kommer det

* Jag har 3 tatueringar och 4 piercingar som jag älskar, Vill göra fler och det är på g.

* Jag har varit otrogen. Aja baja mig

* Min stora dröm är att få åka till Bolivia och dansa i en karneval där. Älskar Bolivia

* Är helt otroligt förälskad i the twilight saga aaaa. Nördigt eller hur.

* Har insett efter det hemska jag gjorde förra året vilka mina riktiga vänner är. Tack för att jag fått prata av mig med er.

* Har sett "våra bästa år" dagligen i sex år snart haha ännu nördigare.

* Hmm pinsamt men jag är inte helt främmande för att titta på bra porr

* Älskar att vara ute i naturen, fast jag klagar rätt mycket innan jag tar mig ut.

* Har en erotisk dröm jag vill leva ut någon gång.

* Har fruktansvärt dåligt sjävlförtroende



Jaja det var allt från mig. Nu Utmanar jag
Karin
Carro
Mia
Linda
Paola
Madde

Kommentarer
Postat av: Kakan

Skoj med listor...du lider av listsjukan:)

2009-10-02 @ 19:51:15
Postat av: Paola

antar utmaningen! haha gör den snart nångång:), UPP MED SJÄLVFÖRTROENDET JENNY haha du anar inte vilken avundsjuka jag har för dig ibland:P hhihi

2009-10-08 @ 13:33:41
URL: http://metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0