aaa älskar listor

Återigen en skoj lista som jag fyllt i hehe

En lista till :)

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej

2. Vem såg dig senast naken? Linus

3. Hur såg du ut på högstadiet? Bitchig

4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Skräcködla

5. Hur var du på dagis? Sprallig

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Bra, hoppas jag

7. Har du celluliter? Vem har inte det. Hör ju till

8. Biter du på naglarna? Ja

9. Har du något handikapp? Nej

10. Är du rädd för att få hängbröst? Nä har ju inga tuttar alls

11. Tror du gud är en man eller kvinna? Who cares

12. Svär du? Japp  men inte när jag jobbar

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? mmm alltid

14. Hur homo är du på en skala 1-10? 5 kanske

15. Tror du på utomjordingar? ja

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du? Nått med potatis

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Typ skaldjur

18. Har du blivit arresterad? Nej

19. Ljuger du? Kan väl hända

20. Har du kysst en polis? Nej

21. Är du rädd för securitasvakter? Nej

22. Har du någonting att dölja? Ja har väl alla

23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar

24. Är du / har du varit gift? Nej

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Har gjort det

26. Kan du laga cyklar? om jag får prova kan jag nog

27. Kan du fixa med bilar? Nej

28. Brukar du köra om? hehe yes miss fartdåre is here

29. Kan du baka bröd? ja man är väl kvinna

30. Vet du hur man frostar av en frys? ja

31. Vilken serie skulle du helst leva i? Våra bästa år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0