Sony Ericsson W995


Tecknade nytt abonnemang i dag och fick ny telefon. Så skönt att bli av med det gamla aset jag har nu som aldrig fungerar. Lycklig som ett litet barn på julafton hehe.....

Nog om detta nu. I går var jag fortfarande sjuk så jag missade en hel utedag i Nyköping med skolan. Piss och skit. Ännu en igentagning. Idag mår jag bättre. Fortfarande täppt i näsan men pratar så att man hör haha. Ingen feber. Tjo hoo. Hmm... Lär väl bli sjuk igen sån otur som jag har eftersom hela familjen var på stan. HATAR att vara sjuk. Nu ska jag tröst dricka en likör och se bolibompa....


Over and out





Kommentarer
Postat av: Kakan

Krya på dig kompis...bara 4 dar kvar...

fattar det inte riktigt. Jippi!

2009-11-15 @ 15:22:23
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0