Bilder

Ja är riktigt kass på att blogga, det är liksom inte prio ett även om jag skulle vilja skriva mer om mitt enformiga och tråkiga liv. Men vem vill läsa haha. kommentarerna haglar inte direkt in haha. som att jag själv är så bra på att kommentera. Men jaja det händer liksom inget i mitt liv. Samma sak dag efter dag år ut och år in nä vars vad drastiskt det lät. Något måste göras....... Lägret vid Gilwell var det roligaste på mycket länge (förutom New Moon premiären). Lite bilder nedan från lägret som jag snott från lite olika människor haha


Rockelstad slott. Dit gick vi andra dagen




Ett jaktslott i storskogen. Mycket pampigt...




Lägerbål




Uno gänget haha




Hela havet stormar. Jag fuskar som ni ser




Mycket ovanlig syn. Jenny i köket med kniv





Dramatiserar näcken




Ännu ovanligare syn. Jenny vid spisen hahaha




Storskogen = urskog




Genar över kohagen





Scoutstugan Gilwell




Lagar mat ute på trefot




Vanliga platsen. Vid brasan... sysselsättning: Uno förstås.....


Nu liten kort sammanfattning vad som hänt senaste dagarna.

Onsdag:
 helt förstörd på kvällen men kunde inte somna. Satt och såg djurpolisen i houston och tyckte synd om mig själv och alla dessa djur som plågas hmmm.

Torsdag:
Träffade trafikgruppen (halva grupp d) vid folkets park och vi filmade lite till vår redovisning i morgon. Haha garva ihjäl mig. Sofie och Sofie var för roliga. Var färdiga tidigt och då träffade jag och Tuva Barbro en snabbis på stan och tog en fika. Har saknat henne för det var ett tag sen vi fika.... Trött på kvällen. Somna när jag skulle plugga. bläää.

Fredag:
Redovisning om stadsmiljöer - trafik. Inget nervös innan och det gick finnemang hemma när jag övade. Men ta mig fan så darrade jag som ett asplöv och tappade talförmågan när det var vår tur. Fattar inte varför. Skit alltså. Riktigt trött på kvällen. Satt och halvdregla/halvsov genom varenda program bläää

Idag:
Varit hos syrran i östra husby en stund. Det kunde inte komma till Olle när han fyllde år så nu åkte vi till dem i stället. Käkade tacos och fikade tills vi nästan sprack. Försökte fixa barnvakt när jag kom hem men barnvakten hade andra planer för kvällen. Skit också. Tvingades tacka nej till spelkväll. Och nu sitter jag här helt själv. Trist. Ska plocka fram chips och sätta på en bra film och sen ska jag inte göra mycket mer.

Kram från mig

Over and out






Kommentarer
Postat av: Mia

Ni ser ut att ah det skoj :) Kul med lite annat än bara enformig föreläsning-litteraturundervisning. Fortsatt trevlig helg! Kram

2009-11-28 @ 21:19:02
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: carro

Håller med dig om att lägret var roligt. =) Jag läser din blogg dagligen men är väldigt dålig på att lämna komentarer..

Kram kram

2009-11-29 @ 15:09:45
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jo han blev söt med all glass i ansiktet, håret... ja överrallt. :-)

Ja hon blev söt!

Kram

2009-11-29 @ 18:46:53
URL: http://bjornhonan.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag fnissar ihjäl när jag läser din blogg! Och du är så fin vän!

tack för att du finns!

Hehe världsbästa kommentarer till bilderna ( särskilt fuskbilden och köksbilderna)

2009-11-29 @ 19:47:31
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0