Bullbak och kattfight

Tjo hoo vad skoj! Bakat bullar idag. Ont i armen efter allt knådande haha + att jag fick lyfta ut barnen stup i kvarten för att de låg på bordet och slicka socker. 
 Garbo hjälpte också till i köket eller rättare sagt låg och blängde på oss andra, jäkla surmåns. Till slut fick hon rycket och börja vifta med tassen genom stolen så fort vi gick förbi haha. Tyckte Olle och Tuva var jättekul (och jag) Snacka om hysterisk katt alltså.....
Efter bullbaket blev det mys till en film "Stuart Little" med nybakta bullar. Mums.....  Sen försökte vi vara lite mer kreativa genom att göra armband (köpte pärlor idag) Tuva hade ner nästan alla sina 600 på golvet. Vad gör man? Hämtar skyffeln, soppar upp och säger att de åker i papperskorgen om de inte plockar upp dem från skyffeln. Funkar det då, näää Det slutar ju ändå med att lilla mamsen (jag) plockar upp dem eftersom de sablans pärlorna var dyra aaaaa. Nu är det kaffe dags. Bye bye hehe















Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilken fin kisse du har! Vilak busfior - både dottern och katten :)

2009-11-07 @ 19:39:22
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Kakan

Kärlek till garbo...hon är fan den roligaste katten jag vet...för jag ser henne framför mig glo ( fattar precis)...säkert släkt med min Stina. ( glofarsa till båda måntro.

Sugen på bullar...några få dar kvar till midnattsvisning tjoho!

2009-11-08 @ 12:18:36
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: carro

Haha buskatt!!! =) Gu vad gott med bullar! =) Bjuder du imorrn??

kram kram

2009-11-08 @ 18:33:07
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0