Aj aj aj mitt huvud

Migrän, rinnande näsa,ont i kroppen, trött som en gnu. Hmm är det nassesjukan som är på g. Troligtvis inte och nog om skoj. Tycker lite synd om mig själv som vanligt hehe. Hatar att vara hängig. Blir galen av tristess. Hahaha kan väl inte ha något med dålig kost. Slukar väl en 5 chipspåsar i veckan. Säkert sköldkörteln som e paj. Nä skoja bara...  Olle har en bula i huvet, blev knuffad på dagis. Så kan det gå när de små liven leker vilt.

 
Vi har hantverksdagar i skolan just nu. I måndags gjorde vi våra egna drakar ( ingen flög) I går var vi ute vid Mela och fortsatte på draktemat. Varje grupp skulle bygga sin egen drake. Vår blev inte klar utan den gjorde tjejerna klart idag. Helt klart snyggast. Kanoncool alltså. En drake på skidor med öronpuffar.... Bild kommer troligtvis senare om jag vet hur jag får den från telefon till dator.... är ju inte så teknisk. Fick även gjuta vår egen lilla drake i en form som Tilla och Johanna gjorde i sten. Så fin. Ska limma fast magnet på min och hänga på kylen.

Nu är det varmt te som gäller + tycka lite mer synd om sig själv haha.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig kompis!

Du kanske ha vampyrsjukan...

Och tack för att du bryr dig...i vått och torrt!

kram

2009-11-11 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0