2 dagar kvar till midnattsvisningen

Blir galen. Alltid ska jag göra allt i sista stund vilket gör att saker läggs på hög och till slut vet man inte var man ska börja. Har några igentagningar jag måste göra för att jag varit sjuk. Bläää. Idga ska jag iallafall göra färdigt matte och engelska.

Annat skoj som hänt hmmm inget. Barnen har vaccinerat sig idag men tyvärr fick inte vi ta som det var sagt från början. Vaccinet tog slut. Huvudsaken är att barnen får och de som är i riskgrupperna. Nog om detta nu. Nedan kort på den underbara draken som tillverkades under hantverksdagarna haha. Så sööööt..






Nu till en annan sak. Det är bara två dagar kvar till midnattsvisningen av New Moon. Kan knappt fatta det. Först går tiden så långsamt men helt plötsligt är man där tjo hooo. LÄNGTAR....

Bilder från new Moon










Kommentarer
Postat av: Karin

Jajamensan...snart så:)

2009-11-18 @ 00:20:12
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0