Söndag igen.....

Så trött som GARBO  är på kortet nedan så trött känner jag mig just nu. Det var knappt att jag tog mig upp ur sängen i dag. Men sen har det också varit två hektiska dagar. I fredags hade jag erbjudit mig att ta hand om Isabelle, en flicka från förskolan. Det var ju klämdag och hon hade blivit ensam där så det var därför. Men då var det full rulle från tidig morgon tils att mamman kom och hämta. Mitt på dagen så åkte vi hem till Ingrid som äger hästhotellet. Olle och Martijn lekte lite och Tuva och Isabelle fick titta lite på hästarna. Den kvällen kan jag säga var jag skapligt trött. Så direkt efter Talang så låg jag och snarka i soffan hahaha.
I går var jag ensam med barnen till ca sju på kvällen. Hade verkligen inget att göra och fantasin var som totalt bortblåst. Funderade på om jag skulle åkt en snabbis till Kolmården men det är rätt så tufft att gå med två barn så den idén lades ner snabbt. Träffade iallafall Karin en stund sen och det var kanon skoj. (Hoppas hon också tyckte det hehe). Först fikade vi på hmm hjärnstillestånd och glömt vad fiket heter ahhhh och sen gick vi till folkparken så att barnen kunde leka. Jag min fjant fjompa mig och ville inte gå upp i studsmattan så Karin fick gå upp och hoppa haha. Det såg för kul ut och de studsa rätt så högt hahahaha. Tack för en trevlig dag Kakan....
Pizza och Robinson på kvällen. Jag fick tårar i ögonen när Jarmo ramlade från en ställning och slog i ansiktet och fick fingret ur led. Såg för otäckt ut fy fan. Pinsamt att lipa till Robinson hahaha. Vid ca 00.00 fick jag ett ryck och skrev klart metodutvärderingen. Det har aldrig gått så bra att skriva som det gjorde då. Ha ha man kanske skulle lägga om sina rutiner och börja plugga på natten haha. Nä nu ska vi ut på lite caching. ( Åse jag messar dig när vi ska cacha i Kolmården hehe) Jag är överlycklig för Tuva har flätor och tofs för första gången på månader. Annars brukar hon se ut som ett troll i håret. Det står rakt ut åt alla håll. See u......

Over and Out


Trött Garbo i Tuvas säng


Tuva med flätor ahhhhh

Kommentarer
Postat av: Kakan

Det var kul tyckte jag med :) Så naturligt liksom och nästa gång får du också ge dig upp på studsmattan för det är skojigt! Fin katt och dotter! Dina barn är mysiga dom:)

Jag skrattade åt Henrik schyfferts show på ettan och tjöt nästan också i bland... so you`re not alone att tjuta åt tv:n, men stackars Jarmo!!!

2009-05-24 @ 11:41:30
Postat av: Anonym

Låter jättebra! Inget ont om " Jenny-GPS:en", men det skulle ju va kul att lära sig på det rätta sättet.

Vi hörs då!

2009-05-24 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0