Soliga underbara söndag

Vilken underbar dag det varit idag. Kunde inte bli bättre. Sol och varmt så in i bomben. Pressade som fan på altan när jag inte påtade i någon rabatt. Plockade fram poolen till ungarna och där lekte de hela dagen. Mamma och pappa kom över och fika. Hon hade tårta med sig. Mycket uppskattat och gott. Fick en blomma av henne och hon fick en av mig ahhhhhh. Av ungarna fick jag ett par solglasögon jag velat ha. Hur kunde de veta att det var just dem jag ville ha hahaha. Fick ett ryck vid  ett snåret när det var som varmast och gav mig ut på en liten löprunda med Linus. Mamma satt hos barnen. Det blev ca 4 km. Kände mig rätt nöjd efteråt och kunde utan dåligt samvete trycka i mig en kexchoklad haha.
Men efter all denna sol idag så känner jag mig rätt sliten. Trött i ögonen och så har jag bränt mig på axlarna bläää. Dessutom så gick ungarna upp ca 5 i morse. Fattar inte hur de har orkat idag men själv är jag redo för sängen nu.

natti natti...............................................

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0