Tråkig fredag. Tycker synd om mig själv....

Fredag igen. Den här veckan har verkligen gått skit snabbt. Börjar bli smått nervös för jag har inte börjat md mitt KU arbete än. Barnen sjuka och det kan man ju inte hjälpa men jag hade verkligen behövt vara i skolan och pyssla. Om någon som läser detta vet hur man gör en bok med träomslag så hojta gärna till. Det ska vara sex tjocka sidor med bilder men vet inte hur jag ska få dit rygg o sånt. Men men skit samma... det löser sig sa han som sket i vasken hahahahaha..... ehhh roligt fredags skämt, näääää
 Har storstädat hela dan så nu ser det skapligt ut för en gångs skull. Dammråttor och katthår överallt. Blir galen... Vårt hus är så jävla litet. Finns inget utrymme inne.
Hmm men i alla fall. Nu är det kväll och Let´s Dance börjar strax. Hej hopp vad skoj. Vet inte om jag ska se. Det är ju för jävla kasst. Men har inget annat att göra. Ensam hemma och ungarna sover. Kan man ha en tråkigare fredag kväll. Nä skulle inte tro det. Får sitta och tycka synd om mig själv. Sånt har jag blivit expert på.
 Kom just att tänka på en sak. Jag har alltid varit så ointressérad av kläder men helt plötsligt har det blivit viktigt. Kanske hänger ihop med åldersnojan haha. Men verkligen kläder och smink har helt plötsligt blivit så kul. Ska snart till Make Up store för att lära mig att sminka mig. Ska bli skoj. Kanske man kan sminka sig själv på tävlingen för en gångs skull haha. Funderar på att köpa klänningen nedan, samtidigt är jag lite feg. Så många färger. Måste tänka på det. Men söt är den haha. Nä nu ska jag nog dra mig ner till tv:n i alla fall. Skippar nog Let`s dance och ser Saw 4 igen. Fan vilket tråkigt liv man har men men....ska tröst äta lite chips..


OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Gabriella

du får ringa nästa fredags kväll du sitter ensam ;)

2009-03-21 @ 02:26:06
URL: http://ellagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0