Sammanfattning från gårdagen

Vaknade 06.00. Frös usch. Tittade ut, fan snö och blåst. Frös lite till. Diverse svordomar kom över mina läppar. Hatar verkligen snö och slask. Nu får det räcka. Tyckte lite synd om mig själv en stund men sen tog jag mig i kragen.
Kollade över stavfelen i min KU-rapport som Karin uppmärksammat när hon läste och sen skickade jag in den. Skönt äntligen. Slapp jag tänka på det mer.
Lite senare bestämde jag träff med Karin på stan.  Vi tog en varsin burgare på Mcdonalds och jag roade mig med att stirra ut folk som gick förbi hehe. Haha det var mycket skoj för vi satt på ett sådant ställe där människor automatiskt tittar in. En stackars sate blev nog generad när jag gjorde någon konstig min. Men han skulle inte ha glott haha.
Vi roade oss också med att diskutera Saw 4 och jag berättade typ hela filmen. Har fan blivit Saw skadat haha. Skojiga filmer det där hehe.  Om det finns fler Saw älskare så är den här sidan bra www.officialsaw.com
På kvällen när ungarna lekte och jag hade så där lite lagom tråkigt, så fick jag ett infall och bjöd över Karin på lite Saw film. Msn är bra hehe. Lätt att nå sina vänner.. Fikade lite först när hon kom och sen var det då dags. Moahaha. Den är inte lika otäck som de andra filmerna men det är en himla massa återblickar så det gäller ju att man sett de andra 3.
Lite tragiskt ä'r det när isblocken krossar huvet på en i slutet. Usch fan.
Nä men nu är det snart dags för lite Bolibompa. Måste gå och förbereda godisskålarna. Hej hopp och tjo flöjt....

Trots snö och slask så växer min lilla solros så det knakar.
Älskar solrosor

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha låter som en munter film not

2009-03-28 @ 17:23:15
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Karin

Solroser är fins döhh! ( du på en annan dialekt)

Robin...

2009-03-28 @ 17:36:26
Postat av: Anneli

Jaha! När blir jag bjuden på en fimkväll då? :) Skojar bara. Kram

2009-03-28 @ 17:47:55
Postat av: Åse på Lillhult

Hallå Jenny!

Solrosor är den absoluta favoritblomman om du frågar mig!

2009-03-28 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0