Pippi Långstrump

Idag mådde Tuva mycket bättre. Inget kräks och inget bajs. Skönt det.. Mycket film har det blivit och jag tror vi har sett Bamse 14 gånger. Lite trött på den nu haha.
Mamma var här på en fika på dagen. Himla skönt när hon kommer, för hon tar alltid disken då haha. Så snällt.... Försökte mig på att baka indiska bröd. Naan. De blev rätt så goda. Stekte dem i pannan. Olle åt med god aptit. Smaka som pannkaka hehe. Fan dolda talanger hehe. Trodde jag inte om mig.
Gjorde ett litet test nyss på facebook. "vilken svensk är du" Resultatet blev Pippi Långstrump. Den självständiga och egensinniga som går sina egna vägar. Ja det stämmer nog. Lite lik är jag nog haha med mitt röda hår haha. Hmm mycket skoj. Sämsta humorn idag. Nu har jag tråkigt och vet inte riktigt vad jag ska göra. Hmm Våra bästa år kanske, men jag har ingen lust. Får väl gå och lägga mig i stället. Skit



Tuva ligger och tittar på Bamse

Hmmm Pippi Långstrump var namnet


Mina indiska bröd jag gjorde. Naan. Ser fan ut som pannkaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0