Moving on....

Jag säger bara Sarah Dawn Finer och Moving on. Vilken röst och vilken underbar låt. Har haft den på repeat hela dagen och nu sitter jag här med tårar i ögonen och gåshud på armarna och lyssnar igen. Inte bra att höra på vackra låtar när man är ledsen Ahh. Men ska försöka rycka upp mig nu. Skärpning Jenny...
Hade i årsmöte med Bolivia Kommittén idag. Jag blev vald till sekreterare. Hmm undrar varför. Kankse för att jag sagt till ordföranden att jag redan håller på med en BKN pärm hemma. Måste vara det. Jag gillar ordning och redan bland papper och ska försöka göra ett medlemsregister som alla i gruppen ska få ta del av men också att alla i gruppen ska få lite bakgrund till gruppen samt om de olika danser vi håller på med och lite till. Ja det var allt för mig. Nu ska jag gå och trycka i mig en chipspåse moahaha. 

OVER AND OUT.....

Kommentarer
Postat av: Karin

mm Sarah har en superbra röst, gillar hennes låt remember love, särskilt den första minuten på den låten. Är det nåt du behöver vädra finns jag här ! om du vill ! Man får vara ledsen ibland, en del av livet. usch nu blev jag så klyschig. men du vet vad jag menar :)

2009-03-08 @ 22:09:43
Postat av: Gabriella

min mammas kille känner henne ;)

2009-03-11 @ 13:31:11
URL: http://ellagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0