Jigsaw för hela slanten hehe

Dagen började som vanligt vid 06.00 av att 2 pigga barn tjatade om att de ville se Svamp Bob. Hasade mig halvt slumrade ner till soffan och knäppte på tv:n. Min enda tanke var att hoppas att Karin inte vaknar. För vem fan vill gå upp så tidigt en lördag. Hmmm jaja. Inspirerad av gårdagens saw film så bestämde vi oss  för att göra gipsmasker och händer idag hehe. Hehe skoja bara. Gjorde inte på grund av filmen utan för att det är sååå roligt hahahahaha. Karin gjorde en hand och jag två masker. Hmm ja i och för sig gjorde jag också en hand men den var av det lite omognare slaget nämligen en knuten hand som pekar finger. Mycket moget.......När Karin åkt så gick resten av dagen väldigt långsamt. Blev nästan tokig av tristess. Städade lite i ungarnas rum medans de lekte allt från piratskepp till lassotruckar o ja ni vet alla dessa fantasilekar. Men nu är det snart Robinson.  Tjo hoo. Det är nästan lika dåligt som Let´s Dance men bara nästan. Tror jag ska trycka i mig en chips påse till. Wiiieh.

Våra skapelser idag


Jigsaw 1 scaryyyy



Jigsaw 2. moahaha

13 DAGAR kvar till tävlingen


Over and out.....


Kommentarer
Postat av: Karin

haha, skräcktema! tur att man har självdistans och kan bjuda på sig självt hahaha. du ser skitrolig ut!

2009-03-28 @ 19:49:08
Postat av: Mia

Haha sweet :P

2009-03-28 @ 19:52:42
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Snygga masker och snyggt FINGER :)Hoppas att du kommer till Karin i kväll

Kram

2009-03-30 @ 10:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0