Har ändrat mig. Rätt låt vann

Malena Ernman är en fantastisk sångerska med underbar röst. Jag tycker nog att Sverige ska vara stolta över detta bidrag. La voix är en låt som sticker ut från mängden och jag tror det kommer gå bra i Moskva. (hoppas jag)

Här är texten till La Voix
Can you keep a secret,Can you keep a secret. I´m in love with you. Can you make a promise,can you make a promise. Stay forever true. Then im forever yours.

Je t´aime, amour, quand j´entends la voix. Je t´aime, ma vie, c´est jamais sans toi Je vis ma vie pour toi, c´est l´universe pour moi. Je´t´aime, amour, quand j´entends la voix.

Tell me what you´re feeling, tell me what you´re feeling. I just wanna know. Tell me what you´re dreaming, tell me what you´re dreaming. Let your feelings show. Stay and dont let go.

Je t´aime, amour, quand j´entends la voix. Je t´aime, ma vie, c´est jamais sans toi Je vis ma vie pour toi, c´est l´universe pour moi. Je´t´aime, amour, quand j´entends la voix. Je vis ma vie pour toi, c´est l´universe pour moi. Je t´aime, amour, quand j´entends la voix. J´entends la voix. La voix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0