Hämtad i skogen

Så var äntligen denna dag snart över. Inte för att det är tråkigt på praktiken eller så, men jag är så fruktansvärt trött. Det enda som håller mig vaken nu är att jag vill se Criminal Minds 21.00. Grymt bra alltså.
Jag hade min första helhetsansvarsdag idag. Gick galant. Nu är det bara 2 kvar hehe. Lillskrutten Olle blev sjuk idag. Feber. På förskolan fick de inte tag i mig. Vi var på en liten utflykt till skogen och mobilen var avstängd. Det är väl typiskt. Ja men i allafall. Helt plötsligt kommer det en bil ut till oss och en av pedagogerna från en annan avdelning  kliver ur och säger att de ringt från Olles förskola. Snacka om lyx att bli hämtad i skogen. Det hade hon ju inte behövt eftersom det inte var lång tid kvar tills vi skulle hem. Haha pinsamt......... Lyckades i alla fall få tag i mamma så hon kunde hämta skrutten. Gulligt av henne. Men då slapp jag åka hem och kunde göra färdigt min ansvarsdag. I morgon blir jag hemma ahhhh.......

Nu har jag precis kommit hem från mor. Har badat. Går typ dit 6 gånger i veckan och badar eftersom vi inte har eget badkar. Såååå skönt. Ska hämta en läsk i källarn också innan tv kvällen börjar. Älskar läsk förstår inte hur jag skull klara mig utan denna underbara dryck, förutom mjölk som jag dricker till nästan allt.

Skit också glömde att jag måste städa. Kakan kommer hit i morgon på lite skräckfilm. Jaja får väl ta och göra det nu då....

Bild från kulturnatten. Cider är gott!!!

OVER AND OUT...................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0